Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

17 вересня, 00:00

«Укртелекому» наступного року знову світить продаж

Надходження від приватизації в урядовому проекті державного бюджету України на 2010 рік передбачені в розмірі 10 мільярдів гривень і мають бути забезпечені за рахунок продажу «Укртелекому» й чотирьох енергогенеруючих компаній. «За інформацією Фонду держмайна (ФДМ), прогноз надходжень становить 10 мільярдів гривень за рахунок продажу 150 пакетів акцій інвестиційно привабливих ВАТ загальною номінальною вартістю 6,079 мільярда гривень, зокрема, «Укртелекому», «Дніпроенерго», «Донбасенерго», «Західенерго», «Центренерго» та інших», — говориться в пояснювальній записці до проекту, зареєстрованого у Верховній Раді увечері 15 вересня. Крім того, пропонується приватизувати 390 об’єктів малої приватизації загальною вартістю 81,5 мільйона гривень. У той же час, у записці вказується на ризик невиконання цього плану через указ Президента від 16 травня 2008 року, яким припинено здійснення будь-яких дій щодо приватизації деяких інвестиційно привабливих об’єктів.

Для нового виробництва реконструюють старий цех

Єдиний в Україні виробник азотних мінеральних добрив, що не має виробництва карбаміду, — ВАТ «Рівнеазот», збирається виправити ситуацію й здійснити проект на 150 мільйонів дол. з будівництва нового виробництва — цеху карбаміду потужністю 500 тисяч тонн на рік, повідомили в прес-службі підприємства у вівторок. Термін реалізації проекту оцінюється в 32—46 місяців. Для його реалізації проводитиметься реконструкція третього агрегату виробництва аміаку, зупиненого в 90-х роках минулого століття, бюджет якої оцінюється в 20—25 мільйонів дол., тоді як будівництво нового агрегату обійшлося б у 100 мільйонів дол. Можливими пріоритетними ринками нової продукції, за інформацією «Рівнеазоту», будуть Європа й Азія, насамперед Індія та Китай. Наразі ведеться пошук джерел фінансування. «Декілька компаній виявили своє бажання брати участь у проекті, причому на умовах повернення кредиту продукцією, яка буде випускатися на побудованих потужностях», — повідомили в прес-службі заводу. На сьогодні проводиться також узгодження кінцевої концепції нового виробництва, вибір технології та компанії, що вестиме інжинірингову частину проекту.

Iнвестора поки чекають, але роботу під його гроші вже готують...

Підготовчі роботи зі споруди нового пасажирського терміналу на території державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів» розпочалися у вівторок, 15 вересня. Як заявив журналістам після урочистої церемонії голова Львівської обласної адміністрації Микола Кміть, у вівторок Міністерство економіки підписало наказ про проведення цих робіт за процедурою єдиного виконавця, яким стала корпорація «Альтіс-Холдинг». У той же час, як повідомив Кміть, триває міжнародний конкурс на визначення інвестора для будівництва терміналу, підсумки якого мають підбити 9 жовтня. «Сьогодні проходить засідання комісії в Мінтрансзв’язку щодо визначення інвестора. За моїми даними, вже є декілька компаній, бажаючих взяти участь у цьому процесі, й до 9 числа інвестора буде визначено», — сказав він. Інакше, підкреслив голова обладміністрації, «будівництво проводитиметься за кредити, взяті під гарантії уряду, або ж за кошти з держбюджету». Кміть повідомив, що на підготовчі роботи зі споруди нового пасажирського терміналу потрібно близько чотирьох місяців. За його словами, кошти на проведення цих робіт передбачені постановою Кабінету Міністрів, підписаною наприкінці серпня. Загальна площа нового терміналу становитиме близько 39 тисяч кв. м, а пропускна спроможність дві тисячі пасажирів на годину.

Другого «постачальника-якореукладача» вітчизняного виробництва передали норвежцям

ВАТ «Херсонський суднобудівний завод» (ХСЗ) передав компанії-замовнику Kleven Prosjekt VI A.S. (Норвегія) друге судно із серії чотирьох постачальників-якореукладачів, замовлених підприємству. Як повідомляється в прес-релізі ХСЗ, урочиста передача судна Siem Topaz замовнику відбулася в Херсоні у вівторок. Судно призначене для виконання операцій з якорями, буксирування та постачання бурових платформ. Його довжина — 91 м, ширина — 22 м, висота борта — 9,6 м. Об’єкт побудований за проектом VS 491 CD компанії VIK-SANDVIK (Норвегія). Головне судно цієї серії було передане Kleven Prosjekt VI A.S. у березні 2009 року, а загалом це четвертий постачальник-якореукладач, побудований на заводі за трьома різними проектами за останні три роки, говориться в прес-релізі. Згідно з ним, на стапелях заводу будуються ще два такі ж судна серії: третє буде передане норвезькому замовнику до кінця поточного року, а ступінь готовності четвертого становить 59%. «Завод продовжує успішно працювати, незважаючи на економічну кризу, й зможе укладати нові контракти, продовжувати програму модернізації заводу та з упевненістю дивитися в майбутнє», — сказав на урочистій церемонії передання судна генеральний директор заводу Василь Федін.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати