Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Готельний бізнес — проти «екстремального» туризму

15 липня, 00:00

« У нашій країні не знають можливостей ані готельного господарства, ані туристичної сфери загалом», — таким категоричним було резюме «головного туриста країни», начальника департаменту туризму Держкомітету молодіжної політики, спорту і туризму Валерія Цибуха на семінарі «Сучасні технології в готельному господарстві». В четвер вперше у Києві зібралися не лише директори більшості провідних готелів країни, а й представники однієї з провідних світових систем резервування готелів. Власне, саме через брак готелів відповідного міжнародного рівня Україна щороку втрачає не один мільйон доларів, ще кілька десятків йдуть «повз касу», себто бюджет, через невиважену податкову політику щодо розвитку готельного господарства. До 2005 року лише у Києві мало б з’явитися дванадцять нових чотири- та п’ятизіркових готелів і реконструйовано близько половини діючих. Але навряд чи цим планам вдасться здійснитися. Закордонні інвестори за наявної податкової системи не збираються вкладати серйозні гроші у розвиток вітчизняних готелів.

Кілька місяців тому керівники найпрестижніших столичних готелів («Дніпро», «Президент- готель Київський», «Москва», «Русь») одностайно виступили проти рішення Київради про підвищення ставок готельного збору. Номери «люкс» тут можуть дозволити собі знімати хіба що естрадні зірки, а у звичайних іноземців вже давно кам’яніє обличчя при знайомстві з вітчизняними розцінками на середні за міжнародними стандартами готелі. Як зазначив Валерій Цибух, вітчизняна туристична інфраструктура не відповідає міжнародним стандартам — лише 23% готелів мають ресторани, 14,7% автостоянки, лише у 7,6% — наявні сауни та басейни. Тому за подібного стану нашого готельного господарства збільшувати потік іноземних туристів є справою майже геройською.

Ті 11 мільйонів візитерів, що відвідали минулого року Україну, сміливо можна зарахувати до тих, що полюбляють екстремальний туризм. Не дивно, що керівники готелів та туристичної сфери збираються лобіювати свої інтереси через створення відповідної спілки, яка об’єднувала б як готелі, так і турфірми та організації.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати