Найкращий купаж країни
Київський завод шампанських вин випустив новинку преміум-класу — Сuvee №1Нещодавно в мене гостювали родичі з Швейцарії. (Друге покоління українців, народжених у цій країні.) Традиційно напередодні свого від’їзду вони купують щось українське — для самих себе й тамтешніх друзів. Окрім вишиванок, вишитих рушників, скатертин і серветок, писанок, кераміки, в тренді також вітчизняна продукція: шампанське, вино, горілка, пиво, шоколад (незважаючи на те, що швейцарський належить до класу люкс) наших виробників... Етнографічну Україну діаспоряни й так мають: у власних будинках, місцях свого зібрання, церквах... Тепер їм хочеться конкурентоспроможної та сучасної України. Цього разу в пріоритеті було шампанське. Воно, сказати б, універсальне. Незамінний напій влітку. Доречний аперитив в інші пори року. До того ж Київський завод шампанських вин «Столичний» випустив новинку преміум- класу Сuvee №1 (напівсолодке і брют). Тож родичі, що називається, зняли пробу на місці, отже, питання вибору подарунків більше не стояло.
Сuvee з французької перекладається як «купаж», тобто, «мікс», «коктейль». Відповідно Cuvee №1 означає — кращий купаж країни! Це шампанське виготовляють із добірного винограду сортів Шардоне, Піно та Рислінг рейнський, що росте на півдні України та в Молдові. Саме завдяки Шардоне відчуваються перші відтінки свіжості, а вже своїм тривалим та багатим післясмаком напій зобов’язаний Піно та Рислінгу. Фактично це ігристе вино для тих, хто любить експериментувати. Інакше кажучи, для гурманів. До речі, невдовзі після появи напою найбільша в Україні мережа ресторанів ввела його в меню всіх своїх закладів.
Ми в «Дні» давно говоримо про те, що в теперішніх умовах глобалізації (у цьому разі — великої конкуренції й засилля імпорту, до речі, не завжди якісного, вітчизняного алкогольного ринку) українське помітне тоді, коли створене зі смаком і відчуттям стилю. Власне, ці дві складові характеризують Сuvee №1. Щодо смаку, то, власне, про це вже йшлося, а щодо стилю, то шампанське має вишукане зовнішнє оформлення. Розлито в пляшки місткістю 0, 375 л, 0,75 л, 1,5 л, 3 л і 6 л. (Шампанське в пляшці об’ємом 0, 375 л найчастіше ви могли зустріти в номерах 4-, 5-зіркових готелів, де доводилося зупинятися за кордоном). Продається також і у вишукано оформлених коробках з ручками — для зручності.
За словами начальника відділу маркетингу Поліни КОРЧЕВОЇ, випуск Cuvee №1 був для КЗШВ «Столичний» прогнозованим кроком. Річ у тім, що ще 2008 року на підприємстві розпочалася модернізація. Як результат, частину старого обладнання було замінено на нове. Деяке навіть застосовується вперше на вітчизняних заводах шампанських вин. Зокрема, модернізовано всі системи енергозабезпечення підприємства. Побудовано новий склад для зберігання продукції з холодильним обладнанням, придбано нові машини для розливу та пакування вина . Також завершено реконструкцію лабораторії аналізу якості, для якої спеціально придбано апарат, що за 10 хвилин розкладає виноматеріал на 45 хімічних складових. (До того деякі аналізи не можна було зробити, решта ж робилися за допомогою піпеток і колб.) А ще на підприємстві з’явилися нові бродильні ємкості, де весь процес бродіння з самого початку автоматизований, і все, що відбувається всередині них, контролюється за допомогою комп’ютера. І це далеко не все.
— Ці інновації необхідні для того, щоб довести якість продукції до найвищого рівня, — говорить Поліна, — що також дозволило нам пройти сертифікацію контролю якості згідно зі стандартами ISO та IFS. (До слова, жодне інше підприємство на ринку ігристих вин України не пройшло сертифікації IFS.) Отже, ми контролюємо кожен етап виробництва, починаючи від прийому виноматеріалів і завершуючи готовою продукцією. Cuvee №1 — результат багаторічної роботи. Це продукт нового Київського заводу шампанських вин для нового покоління українців.
Очевидно, це відчувають споживачі Київського заводу шампанських вин «Столичний», кількість яких за останні роки значно зросла. (Торік виробництво КЗШВ «Столичний» збільшилося на 9%, попри те, що загальні показники виробництва ігристого вина в Україні знизилися на 10% порівняно з 2010 роком.) Так, у їхньому фірмовому магазині, що розташований біля підприємства, завжди людно. Вікторія ПАРІЄНКО (менеджер, 26 років), хоч і не так близько звідсіль живе, однак сюди заїжджає зумисне, щоб купити шампанське без накруток.
— Мені подобається продукція КЗШВ «Столичний», — зазначає вона. — Особливо «Мускат Ігристий» чи «Українське». До того ж ціни оптимальні за сучасними мірками. І належна якість.
Олена ПАВЛЕНКО, адміністратор медичного закладу, 45 років, поціновувачка Cuvee №1:
— Як там у Ліни Костенко: «Хочеться чуда і трішки вина». Згаданий бренд створює такий небуденний антураж, — вважає. — До нього треба вигадувати, що саме подавати. А це вже спонукання до творчості.
Сuvee №1 ідеально підходить для романтичної вечері на двох, для прийняття вузького і широкого кола гостей з різних нагод. Наприклад, з нагоди Дня Незалежності. Адже нас згуртовують гасла: «Вболівай за наших!» чи «Купуй/cмакуй українське!». А об’єднання довкола власного успіху (перемоги збірної на Олімпіаді, призові місця режисерів/вокалістів/художників на міжнародних кінофестивалях, співочих конкурсах, бієнале чи виставках, переклади творів тутешніх письменників за кордоном, експансія вітчизняних музикантів на Захід і Схід, створення якісних конкурентних брендів) саме на часі.