Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Facebook заблокував 2,2 млн рекламних постів, що стосувались виборів у США

18 жовтня, 17:48

Facebook заблокував 2,2 млн рекламних постів, які було присвячено президентським виборам у США.

Про це заявив віцепрезидент компанії Facebook Нік Клег, повідомляє Еспресо з посиланням на Укрінформ.

За його словами, у соціальних мережах facebook та Instagram загалом заблоковано 2,2 млн оголошень та видалено 120 тис. публікацій через спробу перешкодити вільному голосуванню на майбутніх президентських виборах у США.

Крім того, попередження розміщені на 150 млн дописів, що є прикладами неправдивої інформації, розміщеної в мережі.

Facebook посилив свої зусилля для уникнення повторення подій, що сталися під час президентських виборів у США 2016 року, на яких переміг Дональд Трамп, коли мережа використовувалася для спроб маніпуляції результатами виборів, здійснених Росією.

Подібні проблеми у мережі були також перед британським референдумом 2016 року щодо виходу з Європейського Союзу.

Клег додав, що компанія також використовує штучний інтелект, що дозволив видалити мільярди публікацій та фальшивих облікових записів, навіть до того, як про них повідомляли користувачі мережі.




  
  

  
  

  

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати