ЗАПИТАННЯ «ДНЯ»
Чи можливий арт-ринок в Україні?— Авжеж. Для цього треба зробити картини сучасних художників престижними. Престиж — це те, на чому будується будь-яка реклама. От, припустімо, нині в Україні дуже складна ситуація щодо продажу картин. І це тоді, коли є досить багато людей, які програють за вечір по кілька тисяч у казино. Вони купують найдорожчий піджак і найдорожчу машину, однак чомусь хочуть купувати дешевий живопис. Але ж в Україні можна сьогодні робити гарні колекції, оскільки школа тут досить пристойна, а ціни на роботи значно нижчі від світових. А примусити цих людей щось купувати можна лише на дебільному рівні усвідомлення того, що це престижно. Якщо сказати, що якийсь крутий бандит купив картину за $ 50 тисяч, то для іншого усвідомлення «він крутий, а я крутіший» працюватиме краще, ніж авторитетна думка найавторитетнішого мистецтвознавця.
№229 28.11.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»
Выпуск газеты №:
№229, (1998)Section
Панорама «Дня»