Чи можливо прожити без обману?
На «1+1» стартує нове шоу, яке виховуватиме споживчу культуру українців«Внесіть гидоту в студію!» – говорить телеведучий «1+1» Олексій Душка. Це – презентація проекту нового шоу під назвою «Життя без обману», яке з’явиться в ефірі на початку вересня. Гидотою виявився… звичайний бутерброд з маслом, сиром та ковбасою. Крок за кроком Олексій розповідає жахливі таємниці цього на перший погляд невинної перекуски. Виявляється, у хліб додають сою, від якої у чоловіків ростуть живіт та боки, в українських сирах превалює рослинний, а не молочний жир, а ще 99% хліба уже є пліснява. Саме про те, як із розумом підходити до вибору продуктів харчування, а також різних товарів, якими ми користуємося щоденно – як от мило чи шампунь – розповідатиме телеведучий у програмі «Життя без обману». «День» також побував на презентації нового шоу, і тепер знає все про те, які небезпеки в собі таять дитяче мило, дорогі шампуні, і «дієтичні» йогурти.
А щоб журналістам життя медом не здавалося, Олексій продовжує свої шокуючі експерименти прямо перед камерами. Першими під роздачу потрапили йогурти. За словами журналіста, те, що пишуть виробники на упаковках – суцільна реклама. Правда, як завжди, у маленьких літерах – у складі продукту. Тож «йогурт 0,2% жирності» перетворюється у продукт із потрійними складниками цукру, а оці міфічні 0,2% можна сміливо помножити на 20-50. Як каже Олексій Душка, «можна назвати запорожець мерседесом, але швидше він не поїде».
Іще більші небезпеки чекають на нас у звичайному милі та шампунях. Піл час досліджень у програмі «Життя без обману» телеведучий виявив, що митися з українським милом чи гелем для душу можна хіба у гідрокостюмі. У одних рівень pH занадто високий, у інших – компоненти, які можуть викликати рак (!) або сушити шкіру. Мило з антибактеріальним ефектом може викликати алергічні реакції, «мило з парфумом» – це такий собі «лохотрон», адже парфум не тримається більше години-півтори, і за що переплачують споживачі – невідомо. А «крем-мило» насправді узагалі без крему. Одні суцільні розчарування.
Щоб не створювати атмосферу «кімнати страху», закінчити презентацію вирішили на оптимістичній ноті. Перед стартом проекту канал проводив конкурс серед глядачів на кращу нову назву проекту. У трьох конкурсантів у пропонованих назвах фігурувало словосполучення «без обману». Між ними і розіграли приз – мультиварку. Імена знаходилися у трьох білих запечатаних конвертах, а кореспонденту «Дня» випадково випало доленосне рішення – обрати один із них. Тож з легкої руки журналіста переможцем конкурсу стала киянка Світлана Соболєва. Олексій одразу ж зателефонував жінці і повідомив радісну новину. Пані Світлана виявилася постійною глядачкою «Території обману» – попереднього проекту Олексія Душки. А закінчилася презентація фуршетом. Подейкували продукти там проінспектував сам Душка…
Олексія знають як журналіста-розслідувальника, що працює здебільшого у соціальній сфері. Останній нашумілий його проект – «Територія обману», де споживчі дослідження пересікалися із провокаціями та експериментами. Кардинально змінювати формат програми нового шоу його творці не стали – телеведучий і далі розповідатиме про те, як не стати жертвою обману і уберегти своє здоров’я, але у новій програмі буде більше зіркових гостей, більше гострих відкриттів із буденного життя і уже звичний гумор Олексія Душки. А у найпершій програмі глядачі дізнаються, як 80 брикетів мила перебили запах 500 троянд, як запобігти тому, щоб засоби гігієни не зістарили вас на 10, а то й більше років і чому Бред Пітт пахне як «шмат гнилого сирого м’яса».
Author
Анна СвентахРубрика
Медіа