Щоб заробляло місто
Дніпропетровська мерія проведе інвентаризацію основних активівНова міська влада Дніпропетровська вирішила навести лад у сфері земельних відносин, комунального майна і автопаркувань, аби наповнити місцевий бюджет. Як повідомив на прес-конференції в.о. першого заступника міського голови Дмитро Погребов, керівництво мерії розпорядилося провести інвентаризацію основних активів. За його словами, зараз у Дніпропетровську немає реєстру чи зведених даних про стан землі у межі міста. «Цей процес слід провести у простий спосіб. Треба взяти карту міста і нанести на неї спочатку ті ділянки землі, на які принаймні є договори оренди. Зараз ми їх перевіряємо. Більшість із них оформлено з порушенням законодавства», — повідомив він. Д.Погребов додав, що процес інвентаризації може тривати не менш як три місяці.
Схожа ситуація склалася і у сфері нерухомого майна, яким володіє місто. Його багато, але документів часто-густо чи немає взагалі, чи ж загублено. «Ці активи наповнюють міський бюджет. І слід розуміти — як його наповнювати наступного року. Для цього треба знати, які активи ми маємо», — пояснив Д.Погребов. Окрім того, у мерії не задоволені існуючими бюрократичними процедурами оформлення оренди нерухомого майна та землі. «Усі процедури взаємодії структур міської ради такі складні й довгі, що майже неможливо зрозуміти — як реально тут можна пройти процедуру оформлення будь-яких питань, що стосуються містян», — зізнався перший віце-мер. За його підрахунками, для того щоб укласти договір оренди, треба щонайменше півроку, а то й цілий рік. Такі терміни Д.Погребов вважає неприпустимими. За його словами, він наполягатиме, аби найближчим часом було запропоновано новий регламент. У мерії пропонують не лише мінімізувати терміни підписання документів до одного-двох днів, а й скоротити кількість «підписантів».