Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

«Маршрут №1.Український Едем» – вже в редакції «Дня»

30 липня, 19:58

Поки 34 випуск глянцевого додатку до газети «День»  в дорозі до читача (запитуйте його в місцях продажу преси вже завтра), творча команда вже тримає у руках свіжий – щойно з друкарні – випуск. Така зустріч-«аперитив» давно стала традицією. До роботи над цим «Маршрутом» долучилися і учасники Літньої школи журналістики «Дня».

Цей глянець – надзвичайно серпневий. На атмосферу пишного літа налаштовує і сама обкладинка, створена нашою художницею Анною Гаврилюк.

Головний редактор «Дня» Лариса ІВШИНА вважає, що такі теми переформатовують сприйняття людьми своєї країни: «Ми бачимо Україну інакше. Для нас вона починається з території «Дня», тут є своя система координат. Ми хочемо поширити цей світогляд за межі наших вікон, зробити якомога більше для країни».

 «Для мене новий випуск – це велика кількість відкриттів. Я знала про Софіївку, Олександрію, Батурин, але не чула про інші палацово-паркові комплекси. А їх – аж 170! Я не думала, що їх настільки багато в маленьких містечках. Це прекрасний подарунок нашим читачам, – сказала редактор «Маршруту №1» Інна ПАВЛЮК. – Сподіваюся, ця атмосфера української класики та аристократії передасться нашим читачам, вони її відчують і обов’язково будуть подорожувати».

Редактор відділу «Суспільство» Марія Семенченко вважає, що свіжий випуск – якраз для тих, хто збирається у відпустку чи просто прагне подорожувати і відкривати щось нове. «Я особливо люблю «Маршрути», присвячені «українському простору», який ще недостатньо нами досліджений»,  – сказала Марія. Дійсно, 34-ий «Маршрут» – це повноцінний і дуже стильний гід по палацам і паркам країни.

«Серце» номеру – у Самчиках. Саме цей палац на Хмельниччині надихнув головного редактора Ларису Івшину розповісти про місця, що «реставрують» людей.

 «Поїздка в Самчики була особливою для мене, тому що вона показала: треба побачити всю Україну, бо інакше ти почуваєшся провінціалом. Я гадаю, треба піднімати такі теми, – зазначила Катерина САДЛОВСЬКА, студентка Львівського національного університету ім. І.Франка. –  Коли писала матеріал для «Маршруту №1», я недаремно  пригадала слова Цицерона: коли ти маєш сад і бібліотеку – ти маєш все, що треба. Мабуть, саме так – через стильні розповіді про наші важливі речі – можна достукуватись до молоді».

Анна ХАБАРОВА, в.о. директора рекламного агентства «Дня», задоволена легкістю сприйняття глянцю і вдалим поєднанням реклами та тематичних матеріалів. Великий вклад у підготовку нового «Маршруту» внесли і працівники кореспондентської мережі. Без них випуск не був би настільки яскравим і не мав би настільки широкої географії. Номер став рекламним дебютом для Ольги ХАРЧЕНКО, редактора відділу кореспондентської мережі. «Мені приємно, що так яскраво подали саме українські пам’ятки. Особливо радує те, що наші пам’ятки не відстають від світових. Серпневий глянець пропагує туризм, а з іншого боку, зважаючи на українські реалії, стимулює тих, хто не може поїхати у Версаль, досліджувати українські «едемські сади». Це легко і  просто – здійснити невелику подорож до таких красивих місць», – поділилася своїми враженнями Ольга Харченко.

«Особисто для мене Самчики стали відкриттям, бо до цього я нічого не знала про цей маєток. А коли ми туди потрапили, виникло величезне  бажання побачити все. І ось, я відкриваю свіжий «Маршрут №1», а тут ціла добірка таких палаців. Одразу хочеться вирушити в подорож Україною, щоб побачити це все», – ділиться враженнями студентка Київського національного університету ім. Т. Шевченка Дар’я ТРАПЕЗНІКОВА.

Завтра, в останню п’ятницю липня, 34-ий «Маршрут №1. Український Едем» з’явиться у кіосках преси. Також його вже можна замовити на сайті «Дня». Нехай він стане для вас ключем від дверей, за якими ховають скарби України.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати