Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Аутисти потребують допомоги

Найвищий рівень обізнаності демонструє персонал дошкільних, початкових та середніх шкіл
16 січня, 20:06

Про це свідчать результати опитування, проведеного серед 145 респондентів вузької цільової аудиторії впродовж 2019 року європейською організацією «Аутизм Європа» за сприяння українського фонду підтримки дітей з аутизмом «Дитина з майбутнім».

Відповідаючи на запитання щодо підтримки дітей з синдромом аутизму в дошкільних закладах, 15,6% респондентів відзначили допомогу помічників дітям з РАС під час сніданку та обіду, 13,2% — взаємодію педагогів з дитиною під час гри, а 14,8% виділили консультації для дітей з РАС. Що стосується початкових та середніх шкіл, то найпоширенішими формами підтримки дітей з РАС є наявність помічників у класі (28,1% та 18,6% відповідно), можливість гнучкого навчального плану (20% і 11,9%) та допомога в організації навчання й підтримка поза класом.

А от ситуація з підтримкою дорослих аутистів не дуже втішна. Основною причиною цього є те, що в Україні донедавна офіційно не існувало дорослого аутизму, а людям після 18 років діагноз цього захворювання змінювали на шизофренію чи ураження мозку. Детальніше про це можна прочитати в нашій розмові з консулкою організації Autism Europe Інною Сергієнко («День» № 230-231).  Загалом результат опитування показав, що лише 5% респондентів відзначають підтримку для професійного навчання людей з аутизмом у вищих навчальних закладах регіону. Натомість понад 70% опитуваних заявили, що нічого про це не знають.

38,2% опитаних заявили, що вони цілком згодні з твердженням, що персонал та вчителі мають адекватне розуміння аутизму та потреб особливих учнів. Традиційно найгірший рівень демонструють вузи — лише 5% опитаних вважають, що викладачі та персонал вищих навчальних закладів добре обізнані щодо питань аутизму в студентів.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати