Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Шлях, довжиною десять років

Facebook зареєструвався у Китаї
27 липня, 14:56
ФОТО REUTERS

Соціальна мережа Facebook, після десятиліття зусиль, зареєструвала в китайському місті Ханчжоу дочірнє підприємство і таким чином отримала в країні офіційний статус, повідомляє The New York Times. У Facebook зазначили, що профінансували нове підприємство на 30 млн доларів і хочуть використати його для співпраці з китайськими розробниками. Втім для того, щоб запустити в Китаї мобільний додаток, соцмережі доведеться отримати окрему ліцензію. Facebook, а також його сервіс обміну фото Instagram і месенджер WhatsApp є нині заблокованими в Китаї. Керівна Комуністична партія вважає всі соцмережі, які не контролюються нею, потенційно дестабілізуючими, пише NYT. Населенню не дозволяють користуватися такими сайтами спеціальні інтернет-фільтри. Проте деякі компанії, наприклад, LinkedIn, добровільно цензурують свій контент для того, щоб працювати в Китаї.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати