Катастрофа АН-26: Ректора військового університету відсторонено до встановлення всіх обставин трагедії

Генерал-майора Олександра Туринського наказом Міністерства оборони України відсторонено від виконання службових обов'язків начальника Харківського національного університету Повітряних сил (ХНУПС) до остаточного офіційного встановлення всіх обставин і причин катастрофи літака Ан-26 поблизу Чугуєва, повідомляється на офіційному сайті оборонного відомства в п'ятницю.

В інформації також зазначається, що комісія Міноборони з технічного розслідування авіакатастрофи й урядова комісія на чолі з віце-прем'єром Олегом Уруським продовжують свою роботу.

Раніше в п'ятницю Уруський заявив, що урядова комісія працюватиме до 25 жовтня і представить свої висновки на засіданні Кабінету Міністрів 28 вересня.

"Комісія встановила причини. Можу тільки підтвердити, що на технічні неполадки, які мали місце, наклався людський фактор, плюс системні та серйозні порушення в організації польотів щодо гарантування безпеки польотів, розробки відповідних документів, що регламентують здійснення навчальних польотів", - сказав Уруський на брифінгу в п'ятницю.

Як повідомлялося, 25 вересня близько 20:50 на автодорозі Київ-Харків-Довжанський сталася авіакатастрофа. Під час планових навчальних польотів впав і загорівся військовий літак марки АН-26, який здійснював посадку на аеродромі військової частини в місті Чугуєві Харківської області. На борту перебували 27 осіб (20 курсантів і сім офіцерів Харківського університету Повітряних сил ЗС України ім. Кожедуба). 26 людей загинули, вижив один курсант.

За фактом авіакатастрофи було розпочато кримінальне провадження за ст. 416 (порушення правил польотів і підготовки до них, що спричинило катастрофу та важкі наслідки) Кримінального кодексу України

За інформацією Держбюро розслідувань, перевіряються такі версії слідства: катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарата; катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем; неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за управління польотами; неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту.