Оксана Караванська влаштувала у Києві фешн-виклик і представила новий бренд

Показ відомої української дизайнерки відбувся у відкритому просторі інноваційного парку UNIT.City. Фешн-подія під провокативною назвою Existential Fashion Error («Екзистенційна помилка моди») стала прем’єрою нового бренду Misstitchic – в колаборації із текстильним дизайнером Ксенією Уманською, випускницею London College of Fashion. Про це «Дню» розповіла промоменеджер Оксани Караванської – Галина Гузьо. 



«Existential Fashion Error – це концепт про моду як простий спосіб говорити про складні речі. Філософія колекції – ексклюзивна і водночас практична. Це Ready Couture», – зазначає Галина Гузьо. І додає, що свою відповідальність в моді Караванська бачить у створенні одягу актуального – такого, який існує поза часом та обов’язково має інтелектуальну складову.


Сама ж дизайнера говорить, що це її бачення трендового, але часто надуманого та ілюзорного поняття Sustainable-фешн: «Живемо у часи, коли інтровертність світу і людини в ньому досягли свого піку. Але наскільки етичною можна вважати моду у стосунку до навмисної модифікації тіла людини?».



Проте Existential Fashion Error – це не просто прем’єра нової колекції та нового бренду Караванської, а соціальний проєкт – на підтримку Благодійного фонду «КРАН» та його доброчинної  ініціативи «Будь потужною на 300W(omen)». Фонд «КРАН» (https://www.kran.fund), який приймає складні виклики в благодійності, та фешн-виклик Караванської Existential Fashion Error об’єдналися, щоб залучити нових партнерів до важливого соціального проєкту щодо придбання роботизованого комплексу для відновлення ходьби тяжкотравмованих бійців – GЕ-O System Evolution швейцарського виробництва, вартість якого – 288 000 євро, і підтримати ініціативу  «Будь потужною на 300W(omen)»: не купувати інвалідні візки, а ставити хворих на ноги.