У Каннському рекламному фестивалі Україна братиме участь офіційно

Минулого тижня в "Українському домі" відбулася презентація 44-го Каннського Міжнародного рекламного фестивалю і 7-го Московського Міжнародного фестивалю реклами.

Влаштували презентацію Українське відділення Міжнародної Асоціації реклами й Український Центр реклами, виставок і аукціонів. Так що є надія, що за допомогою цих солідних організацій вітчизняні рекламники й фірми-замовники у найближчому майбутньому впевнено приєднаються до "мейнстриму" світової рекламної тусовки. Навряд чи найближчим часом ми подужимо організацію власного фестивалю, але, за словами Валерія Воротіна, генерального директора Українського Центру реклами, зараз в нашій країні є вже не менше від сорока творчих груп, які серйозно працюють у сфері рекламного кліпмейкерства. Власне, саме вони, насамперед, і зацікавлені в участі у міжнародних фестивалях - і заради престижу, і для осягнення світового контексту в цій суперактуальній нині сфері.

До речі, ми вже можемо похвалитися й певними успіхами. Так, запорізьке рекламне агентство "Попит" стало одним з переможців 6-го Московського фестивалю реклами. Брати участь у Каннському форумі має намір цього року АТ "Консалтінг Україна" - вперше від нашої держави офіційно.

Незважаючи на те, що, скажімо, за бюджетом розміщення високорекламної продукції на телебаченні ми відстаємо від Росії на п'ять, у середньому, років, український рекламний бізнес розвивається зараз дуже мобільно, вселяючи надії на цікаві перспективи.