Що мотивує благодійність?

Команда психологів встановила, що відвідування театру формує моделі поведінки та змінює соціально-політичні переконання людей

Перегляд постановок робить глядачів більш емпатичними та навіть мотивує їх зайнятися благодійністю. Дослідження було  опубліковане в Journal of Experimental Social Psychology.

Стів Ратьє з Кембриджа і його колеги Леор Гакель з Університету Південної Каліфорнії та Джаміль Закі зі Стенфорда досліджували, чи впливає відвідування театру на переконання людей, рівень їх емпатії до соціальних груп, зображуваних у виставі, і на бажання жертвувати гроші на благодійність, пише suspilne.media.

Експеримент проводили у два етапи, загалом взяли участь 1622 театрали. Для дослідження були обрані три п’єси на соціальні теми. Дві з них — «Кістякова команда» (про робітників автозаводів Детройта) і ЛГБТ-драма «Вовча гра» були поставлені професійною трупою некомерційного театру Artists Repertory Theatre в Портленді. Третій твір — лауреат Пулітцерівської премії «Піт» (про проблеми промислового робітничого класу) був зіграний Public Theater, великою нью-йоркською некомерційною театральною компанією туром по містах Середнього Заходу США.

З’ясувалося, що після вистав театрали більше співчували представленим на сцені соціальним групам і цікавилися благодійністю, навіть якщо вона не стосується проблематики п’єси. Автори дослідження вважають, що результати їх роботи вказують на здатність мистецтва змінювати світогляд людини.

Що мотивує благодійність?

Що мотивує благодійність?

Команда психологів встановила, що відвідування театру формує моделі поведінки та змінює соціально-політичні переконання людей

Перегляд постановок робить глядачів більш емпатичними та навіть мотивує їх зайнятися благодійністю. Дослідження було  опубліковане в Journal of Experimental Social Psychology.

Стів Ратьє з Кембриджа і його колеги Леор Гакель з Університету Південної Каліфорнії та Джаміль Закі зі Стенфорда досліджували, чи впливає відвідування театру на переконання людей, рівень їх емпатії до соціальних груп, зображуваних у виставі, і на бажання жертвувати гроші на благодійність, пише suspilne.media.

Експеримент проводили у два етапи, загалом взяли участь 1622 театрали. Для дослідження були обрані три п’єси на соціальні теми. Дві з них — «Кістякова команда» (про робітників автозаводів Детройта) і ЛГБТ-драма «Вовча гра» були поставлені професійною трупою некомерційного театру Artists Repertory Theatre в Портленді. Третій твір — лауреат Пулітцерівської премії «Піт» (про проблеми промислового робітничого класу) був зіграний Public Theater, великою нью-йоркською некомерційною театральною компанією туром по містах Середнього Заходу США.

З’ясувалося, що після вистав театрали більше співчували представленим на сцені соціальним групам і цікавилися благодійністю, навіть якщо вона не стосується проблематики п’єси. Автори дослідження вважають, що результати їх роботи вказують на здатність мистецтва змінювати світогляд людини.