Shorts news КОРОТКО / Культура "Філармонія націй" починає з Києва У Київському будинку вчителя відбувся концерт Міжнародного оркестру. Колектив, створений відомим диригентом піаністом Юстусом Францем (до слова, він керує "Філармонією націй"), засобами музики намагається утверджувати ідеї миру, гармонії та порозуміння між народами. Оркестр об'єднує виконавців із 30 країн і 5 континентів. Щорічно музиканти мають близько десяти концертних турне по всьому світові, їхній виступ у Києві - початок великого Турне дружби Davidoff-97 Філармонії націй.
У Києві Міжнародний оркестр виконав симфонію В. А. Моцарта №4 до мажор "Юпітер" та симфонію Антона Брукнера №4 мі бемоль мажор "Романтичну". Микола Попов з любов'ю до життя У приміщенні Івано-Франківської обласної організації Спілки письменників України відкрилася виставка живопису та графіки відомого місцевого художника Микола Попова "З любов'ю до життя", повідомляє кореспондент "Дня" Тарас ТКАЧУК. Експозиція налічує 70 робіт і приурочена до 70-річчя від дня народження художника. 13 днів не дожив майстер до цієї дати.
На виставці, що є підсумком його творчого життя, представлені картини різного періоду, починаючи від фронтової графіки часів другої світової війни. Центральне місце у творчості росіянина Попова займають із великою любов'ю намальовані реалістичні пейзажі карпатських та полтавських краєвидів. Ходить Гарбуз по "Грифону" У галереї "Грифон" відкрилася виставка робіт Володимира Гарбуза "Еротика вічності", повідомляє Ганна ЛОБАНОВСЬКА. Об'єднані спільним філософським задумом, монотипії (виконані олією та друкарською фарбою) ніби символізують збірний образ жінки кінця ХХ сторіччя, такої ж стихійної та поривчастої, як і її древні предки, котрих зображають у вигляді скіфських баб, відьом та мавок. Силуети його героїнь, котрі летять і пливуть у космічному просторі, схематично узагальнені, ніби йдеться про єдину, виведену художником формулу жіночого образу.
Художник малярськими засобами виражає думку, що люди прийшли в світ для того, щоб кохати. "Ми не відчуємо зв'язку з природою, доки не вирвемося з мережі індустріалізації", - стверджує Володимир Гарбуз. В окремому циклі він представляє ці "мережі" у вигляді архітектурно-геометричних абстрактних форм.