Косметика — на третьому місці серед товарів, які українці купують через інтернет: дослідження Promocodius
На популяризацію онлайн-шопінгу в Україні за минулі роки найбільше вплинули дві речі:
- Пандемія коронавірусу, яка була найбільш загрозливою у 2020 році.
- Початок повномасштабної війни 24 лютого 2022 року.
Експерти веб-сайту зі знижками та промокодами Promocodius провели дослідження, щоб визначити, яка частка українців сьогодні активно купує товари в інтернеті та які групи товарів мають найбільший попит. В опитуванні взяли участь майже 1000 осіб, і на основі отриманих даних експерти Promocodius готові поділитися головними тенденціями.
Отже, близько 54% українців у 2023 році регулярно роблять покупки в інтернеті. Решта ж віддають перевагу офлайн-магазинам, вважаючи за потрібне побачити та перевірити товар перед купівлею. За словами представників Promocodius, таке бажання продиктовано в тому числі нестабільною економічною ситуацією та небажанням покупців займатися поверненням товару, якщо він раптом не підійде.
Але що саме найчастіше купують українці в інтернеті?
Спираючись на отримані дані, представники Promocodius наводять наступну статистику:
- 62,4% — техніка та електроніка.
- 11,5% — одяг, взуття та аксесуари.
- 6,8% — косметика та парфумерія.
- 3% — товари для дітей.
Ще менша частка тих українців, які замовляють продукти харчування через інтернет.
Серед найпопулярніших онлайн-магазинів електроніки — «Цитрус», Rozetka, MOYO та Comfy. Одяг та взуття переважно замовляють в Instagram, Kasta та Lamoda. А косметику та парфумерію — в MakeUp, EVA, Brocard, Prostor та Notino. До речі, актуальні промокоди Notino на promocodius.com дають змогу отримати знижку до 60% на деякі групи товарів, тому така пропозиція може видатися дійсно цікавою для покупців.
Чи буде зростати інтерес до онлайн-покупок серед українців в майбутньому?
В Promocodius вважають, що інтернет-торгівля в Україні буде розвиватися й надалі. Для цього вже зараз є багато передумов:
- Українці загалом є активними інтернет-користувачами — понад 73,7% наших земляків регулярно користуються інтернетом.
- За словами міністра цифрової трансформації Михайла Федорова, в Україні вже найближчим часом може розпочатися розгортання швидких мобільних мереж 5G, що також спростить інтернет-покупки.
- Судячи з прогнозів експертів, вже у 2025 році обсяг ринку онлайн-торгівлі в Україні може досягнути 100 мільярдів гривень й буде демонструвати зростання в середньому на 15% щороку.
Разом з тим експерти Promocodius зазначають, що сьогодні важливими торговими майданчиками стали соціальні мережі, зокрема Instagram. Для потенційного покупця це дуже зручний формат, адже в соцмережі можна не лише переглянути товари, але й взаємодіяти безпосередньо з продавцем чи менеджером. З іншого боку, формат торгівлі в соцмережах має й певні недоліки. Наприклад, неможливість застосувати промокод, окрім як повідомити його менеджеру в Direct. Тому для зручного використання промокодів все ж оптимальним варіантом залишається купівля товарів на сайті.
Section
Суспільство