В Україні з’явився державний логотип для маркування органічної продукції: як працює це рішення

Державним логотипом України для органічної продукції промаркували перший продукт. Таким продуктом став органічний карпатський трав'яний чай від ТОВ "Мольфар Еко".
Про це повідомляє Оrganicinfo, інформує Рубрика.
У чому проблема?
Сьогодні в світі процвітає "грінвошинн" – маркетинговий прийом, який допомагає позиціонувати продукт або бренд більш натуральним і екологічним, ніж він є насправді і збільшувати прибуток.
Ніяк не врегульовано використання термінів "еко", "біо", "натуральний" на продукції, яка зовсім не є такою.
Тому, державне врегулювання маркування органічних товарів та підвищення рівня обізнаності населення про них є необхідністю.