Covid-19 підвищив попит на українські «Руслани» та «Мрію»
Для доставки вантажів, призначених для боротьби з пандемією COVID-19, Україна виділила п’ять із семи своїх «Русланів». З 11 квітня польоти здійснює ще й надвеликий транспортний літак «Мрія». За даними «Авіаліній «Антонова», повітряні лайнери «Руслан» і «Мрія» вже літали не менше ніж до 30 країн.
Зазвичай «Русланів» і «Мрію» замовляють для перевезення великогабаритних вантажів вагою від 100 до 250 тонн.
За ситуації, коли кожна країна чекає термінового постачання десятків тонн захисних масок, протиепідеміологічних костюмів, окулярів, апаратів ШВЛ, «Мрія» та «Руслани» щонайкраще можуть задовольнити такі потреби, запевняє генеральний директор «Авіаліній «Антонова» Михайло Харченко: «АН-124 і АН-225 одним рейсом можуть доставити стільки, скільки п’ять або шість «Боїнгів».
«Антонов» — партнер програми SALIS, яка була створена для того, щоб 10 союзників по НАТО, серед яких Німеччина, Франція та Польща, могли швидко доправляти свої сили й обладнання туди, де вони потрібні. За контрактом, підписаним у грудні 2018 року, «Антонов» повинен забезпечувати замовникам з НАТО гарантований доступ до п’яти своїх «Русланів» до кінця 2021 року.
Фінансові подробиці цього контракту, зокрема, скільки Україна заробляє на таких перевезеннях, ніколи не розголошуються. Як саме був скорегований контракт «Антонова» з SALIS під ситуацію боротьби з коронавірусом, офіційно також не пояснюється.
Випуск газети №:
№74, (2020)Рубрика
Економіка