У Львові демонструють абстрактне мистецтво Ігоря Івасіва

Львівський палац мистецтв сьогодні презентував персональну виставку художника Ігоря Івасіва «Апокриф». В експозиції представлені абстрактні пластичні трансформації митця.

«Над картинами для цієї виставки я працював понад два роки. Мої роботи у жанрі абстракціонізму, вони експресивного характеру. Я обрав собі такий напрямок, оскільки він не обмежує художника, не створює якихось рамок для творчості. Це дає можливість вільно обирати форми, кольори, графіку тощо», - розповів Ігор Івасів.

В межах експозиції представлено близько 20 робіт художника.

«Володіючи віртуозною технікою живописання в річищі абстрактного експресіонізму, Ігор Івасів реалізує багатий творчий потенціал і закріплює свій індивідуальний естетичний маніфест. Його «Апокриф» переростає рамки одного жанру і набуває статусу величавої живописної симфонії, зарядженої потугою мистця внести власні культурно-антропологічні судження в репрезентацію епохи з її колізіями, парафразами вселенських утопій та апокаліптичними пересторогами»,- зазначив проректор з наукової роботи Львівської національної академії мистецтв, професор Роман Яців.

У Львові демонструють абстрактне мистецтво Ігоря Івасіва

У Львові демонструють абстрактне мистецтво Ігоря Івасіва

Львівський палац мистецтв сьогодні презентував персональну виставку художника Ігоря Івасіва «Апокриф». В експозиції представлені абстрактні пластичні трансформації митця.

«Над картинами для цієї виставки я працював понад два роки. Мої роботи у жанрі абстракціонізму, вони експресивного характеру. Я обрав собі такий напрямок, оскільки він не обмежує художника, не створює якихось рамок для творчості. Це дає можливість вільно обирати форми, кольори, графіку тощо», - розповів Ігор Івасів.

В межах експозиції представлено близько 20 робіт художника.

«Володіючи віртуозною технікою живописання в річищі абстрактного експресіонізму, Ігор Івасів реалізує багатий творчий потенціал і закріплює свій індивідуальний естетичний маніфест. Його «Апокриф» переростає рамки одного жанру і набуває статусу величавої живописної симфонії, зарядженої потугою мистця внести власні культурно-антропологічні судження в репрезентацію епохи з її колізіями, парафразами вселенських утопій та апокаліптичними пересторогами»,- зазначив проректор з наукової роботи Львівської національної академії мистецтв, професор Роман Яців.