Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

The Guardian заради екології відмовилася рекламувати нафтогазові компанії

31 січня, 10:55
Фото з відкритих джерел

Guardian Media Group вирішила відмовитися від реклами компаній, що видобувають викопне паливо.

Про це повідомляється на сайті The Guardian.

Відзначається, що матеріалів від нафтових і газових компаній більше не буде на сайтах і в додатках всіх видань медіа групи: The Guardian, Observer і Guardian Weekly.

Рішення прийнято через «надзвичайну ситуацію з кліматом». Журналісти наводять думку екологів, що енергетичні корпорації витрачають великі кошти на не цілком чесний екологічний маркетинг.

Вони підкреслюють відносно невеликі інвестиції в поновлювані джерела, продовжуючи отримувати дохід від нафти і газу, пише The Guardian.

В той же час визнають, що реклама приносить Guardian Media Group 40% виручки, а відмова від нафтогазової галузі «ускладнить життя компанії в короткостроковій перспективі».




  
  

  
  

  

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати