МЕНЮ

Необхідно збільшити кількість КПП на кордоні Угорщини та України, - Посол Угорщини Ійдярто

29 липня, 2020 - 18:47

Посол Угорщини в Україні Іштван Ійдярто наголошує на необхідності збільшення кількості контрольно-пропускних пунктів на кордоні Угорщини та України, а також створення безперервної автомагістралі між Києвом та Будапештом.

"Як ви бачите, COVID-19, який насправді є жахливою річчю, порушив багато важливих тем. Наприклад, якщо ми хочемо зберегти нормальний дорожній рух між країнами, нам потрібні контрольно-пропускні пункти на кордоні. Якщо ми їх закриємо і залишиться лише один, будуть проблеми. Важливо забезпечити наших громадян стількома об'єктами інфраструктури, наскільки можливо. Схоже на те, що навіть наявних двох великих контрольно-пропускних пунктів і декількох менших - цього недостатньо", - сказав Ійдярто в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

Посол наголосив, що не можна говорити про нормальні економічні, туристичні умови між двома країнами, якщо у них немає необхідної інфраструктури. Ійдярто також зазначив, що метою має бути відкриття на українсько-угорському кордоні якнайбільшої кількості пунктів пропуску.

За його словами, також необхідно створити безперервну автомагістраль між Києвом та Будапештом. "Безумовно, якщо у вас є прекрасні контрольно-пропускні пункти, але жахливі дороги, які ведуть до них, ця вся діяльність є непотрібною. Нам треба говорити про додаткову інфраструктуру, систему доріг. І нам треба говорити про автомагістраль, що проходить між Києвом та Будапештом. Угорська сторона вже виконала це. З української сторони також є прогрес. Загалом, було б ідеально, якби у нас була майже беззупинкова нормальна автомагістраль між країнами і прилегла прикордонна інфраструктура", - пояснив дипломат.

Посол Угорщини повідомив, що засідання транскордонної комісії з розвитку прикордонної інфраструктури відбудеться, "щойно з'явиться можливість".

"Найбільший пропускний пункт "Чоп - Захонь" на річці Тисі - це міст, він перебуває в жахливому стані. Він майже розвалюється, тому нам треба зробити реконструкцію. Але, мабуть, навіть після реконструкції цей міст не витримає пересування вантажівок, мікроавтобусів, особистих автомобілів, людей. Ось чому важливо, щоб ця комісія зібралася і зробила планування на наступні декілька років, вирішила, які найважливіші інфраструктурні інвестиції, рішення, державні операції ми маємо зробити разом", - пояснив Ійдярто.