МЕНЮ

РФ задіяла всі основні соціальні мережі для дезінформації під час виборів у США 2016 року

17 грудня, 2018 - 16:50

Організована РФ кампанія з дезінформації в період президентських виборів у США у 2016 році використовувала всі основні соціальні мережі і медіаплатформи, щоб таргентовано впливати на різні електоральні групи, допомагаючи Трампу.

Ця робота стала вестися ще більш активно, коли він зайняв президентський пост, говориться в новому звіті, підготовленому для Комітету з розвідки Сенату США, пише американська газета The Washington Post.

Звіт розкриває нові аспекти методики, використовуваної російським Агентством інтернет-досліджень, яке влада США звинувачує у втручанні у виборчу кампанію.

Дослідження провели експерти Оксфордського університету, що працюють в Проекті моделювання пропаганди (COMPROP), і компанії мережевий аналітики Graphika, які вивчили мільйони постів в Facebook, Twitter, Instagram і відео в YouTube. У розпорядженні журналістів The Washington Post виявився чернетка ще не опублікованого звіту, який вони називають "найбільш масштабним аналізом російської дезінформаційною кампанії".

За даними дослідників, ця кампанія була спрямована виключно на те, "щоб створити перевагу для Республіканської партії - і конкретно для Дональда Трампа". Для цих цілей, використовуючи тисячі акаунтів в соцмережах, росіяни "доклали особливих зусиль, щоб мотивувати консерваторів, використовуючи такі теми, як право на володіння зброєю або проблема міграції, в той же час намагаючись послабити політичний вплив лівоорієнтованих афроамериканських виборців".

"З природною інфраструктури для вираження колективного невдоволення і координації громадянського активізму соцмережі перетворилися в модельований інструмент соціального контролю, яким маніпулюють хитрі політконсультанти, і які в рівній мірі доступні політикам і демократичних країн, і диктаторських режимів", - йдеться в звіті.