Музей Булгакова презентував нову айдентику

Столичний музей Михайла Булгакова, розташований на Андріївському спуску, презентував новий дизайн-код та сайт.

Про це пише БЖ, передає портал #Шотам.

Як зазначається, платформа працює в тестовому режимі, повноцінний вихід запланований на кінець 2020 року.

Айдентика заснована на асоціації з відомим письменником. Головним елементом стали обриси вікон будинку Булгакова, а основний колір “зелений” – колір його улюбленої лампи, яка знаходиться в музеї.

На платформі є відеогід по експозиції музею, функція оперативного замовлення екскурсій і аудіоекскурсія, яку можна завантажити на смартфон. В майбутньому додасться інтернет-магазин книг і сувенірів. Також на сайті є можливість підтримати музей благодійним внеском.

Розробкою бренду займався Дмитро Федоренко, IT-підприємець і засновник digital-агентства SEVENTEAM, дизайн створила компанія LLIWELL. Для трансформації музею були об’єднані інформаційні технології і креативний сектор. 

Як пише видання, це пілотний проєкт, який стане основою для створення візуального стилю інших закладів культури.