Україна відклала перехід на стандарти Євро-4 ще на півроку
Державний комітет з питань технічного регулювання та споживчої політики продовжив дію стандартів виробництва бензинів і дизпалива, що відповідають вимогам«Євро-2» та «Євро-3» до 31 грудня 2011 року.
Відповідне рішення закріплене наказом Держспоживстандарту № 240 від 1 липня 2011 року, оприлюдненого на веб-сайті відомства. Згідно з наказом, зокрема, продовжено дію ДСТУ 3868-99 «Паливо дизельне. Технічні умови» та ДСТУ 4063-2001 «Бензини автомобільні. Технічні умови».
Як повідомлялося, з 1 липня 2011 року українські нафтопереробні заводи повинні були повністю перейти на стандарти ДСТУ 4839:2007 та ДСТУ 4840:2007, що відповідають вимогам «Євро-4» та «Євро-5».
Готовність ще з початку 2011 року освоїти випуск нафтопродуктів, що відповідають вимогам «Євро-4» та «Євро-5», підтвердили Одеський, Кременчуцький і Лисичанський нафтопереробний заводи.
Разом з тим, Міністерство енергетики та вугільної промисловості та Український НДІ нафтопереробної промисловості «МАСМА» запропонували продовжити дію старих стандартів до 1 січня 2012 року для заводів, які не встигли завершити модернізацію - Шебелинського газопереробного заводу, Дрогобицького НПЗ і Надвірнянського НПЗ.
На думку експертів Американської торгової палати (ACC), відстрочення переходу на стандарти палива «Євро-4» та «Євро-5» уповільнить розвиток української нафтопереробної галузі і негативно позначиться на довірі інвесторів до держави.
Джерело: Автосвіт