МЕНЮ

Геннадій Виходцев: 11 звіт ГКФ щодо управління за стандартами КСВ прийнятий ГД ООН

3 липня, 2019 - 17:42

У червні на сайті  Глобального Договору з ООН (Нью-Йорк) було розміщено звіт №11 Групи компаній Фокстрот за 2018 рік з приводу дотримання стандартів стійкого розвитку та впровадження корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). Поруч зі звітом української Групи компаній Фокстрот – підприємства-учасники глобальної мережі з Франції, Греції, Іспанії, Шрі-Ланки, Турції, що підкреслює глобальність цієї ініціативи у світі.

Звіт з прогресу ГК Фокстрот демонструє відданість бізнеса соціальному аспекту управління компанією по осі «люди-компанія-Україна-планета». Бренди, що їх розвиває ГКФ, у  2018 році стали найбільшим роботодавцем в своїй галузі, а компанія сприяє професійному росту співробітників, волонтерським ініціативам (координата «люди», див. інфографіку). Бренди  задають галузеві стандарти та утримують лідерство у своїх секторах ринку («компанія»). У 2018 році компанії під цими брендами залишалися вагомими донорами  державного бюджету, збільшивши внесок у нього на 22% та долучившись до просвітницької кампанії «Ціна держави» (ось «Україна»). А екологічна корпоративна програма ГКФ «Зелений офіс» показала результативність у 34% приросту активності корпоративних волонтерів («планета»).

Н2 Структура звіту Групи компаній Фокстрот по Глобальному договору з ООН-2018

1. Спільне вступне слово генерального директора ГК Фокстрот Геннадія Виходцева та співзасновника ГК Фокстрот, голови наглядової ради Фокстрот Валерія Маковецького.

2. Структура Групи компаній Фокстрот. Філософія КСВ у ГКФ та напрямки КСВ-стратегії з розвитку брендів. 

3. Перелік відзнак та нагород, які здобули у 2018 році компанії, розвитком яких займається ГКФ.

4. Особливості кадрової політики в брендах, які розвиває ГКФ. Інформація про кадровий відбір, резерв та методи підвищення професійних компетенцій. 

5. Антикорупційна діяльність. А саме проблеми, які вирішують бренди з орбіти ГКФ, щоб ззахищати права споживачів та зупинити навалу сірого імпорту в країну в своєму секторі рітейла.

6. Висвітлення співпраці з Ціною держави. Це проект, який навчає бути відповідальними платниками податків. Були задіяні можливості торговельної мережі Фокстрот, щоб про цей проект дізналися максимальна кількість людей. Особисту участь в реалізації проекту брав Валерій Маковецький. 

7. Еко-відповідальність (напрямок курує Геннадій Виходцев). Цей напрямок завдань ООН зі стабільного розвитку вирішується за допомогою впровадження в ГКФ програми Зелений офіс та співпрацею з громадським проектом Україна без сміття. Зібрані та зекономлені таким чином кошти спрямовуються на адресну соціальну допомогу. 

8. Підтримка соціальних патріотичних ініціатив співробітників компаній. Опис програми «Соціальна карта учасників АТО», реалізована Фокстроті.

9. Опис корпоративного волонтерського руху ГКФ.

10.Опис соціальних освітніх програм ГКФ. В першу чергу освітній комплекс Уроки безпеки, орієнтований на школярів.

11.Підтримка українського спорту  –  футбольних організацій, спортивних змагань та танцювальних турнірів. 

12. Благодійність. Інкасація благодійних коштів. Звітність.

Н2 Результати та реакція: соціальні ініціативи ГК Фокстрот очима партнерів та стейкхолдерів

На карті прогресу ГКФ, розміщеній в звіті-2018, – результати партнерства з державним органами влади в роботі з профілактики дитячого травматизму та смертності у невиробничій сфері. Ось динаміка активності соціального фокстротівського проекту «Школа безпеки», що реалізується у партнерстві з ДСНС України з 2008 року: наш мультсеріал «Фокс і Трот спішать на допомогу» в 2018 році переглянули в інтернеті на 35% більше користувачів, ніж у 2017 році (до 800 тысяч переглядів). А всеукраїнський Урок безпеки для школярів 25 областей у листопаді-2018 відвідали близько 5 тисяч учнів молодших класів, які повторили правила безпеки ще й англійською мовою (мультсерія «Пожежа» була перекладена англійською мовою до 10-річчя соціального проекту «Урок безпеки). «У 2018 році кількість дітей, що загинули на пожежах в Україні, зменшилася зі 144 до 122 дітей, - говорить начальник  сектору зв`язків зі ЗМІ та роботи з громадськістю   ГУ    ДСНС   України у Запорізькій  області підполковник служби цивільного захисту Юлія Баришева. – Цифра має тяжіти до «нуля», але тільки усі разом ми досягнемо цього бажаного результату, коли життя стане безпечнішим.

Високий результат показала ініціатива «Соціальна картка учасників АТО», яку вже другий рік реалізує мережа «Фокстрот» та ВГО «Всеукраїнське об’єднання «Українці разом!»: у 2018 році в 2 рази збільшилася кількість отримувачів знижки на товари й послуги в «Фокстроті», досягши цифри у 8 тис покупців.

«Соціальна картка учасника АТО» – це найбільша недержавна програма з питань  соціально-правової допомоги учасникам бойових дій та членам сімей загиблих героїв в Україні. До програми долучились більше ніж 2,5 тисяч партнерів по Україні. І приємно відзначити, що серед постійних партнерів є мережа Фокстрот. Це є прикладом дієвої самоорганізації бізнесу з високим рівнем соціальної відповідальності, – відзначив  Руслан Руденко, голова правління ВГО «Всеукраїнське об’єднання учасників АТО «Українці Разом!». – За час існування програми, з початку війни на сході, більше 210 тисяч захисників України (кожен другий УБД) та більше 1500 членів сімей загиблих героїв АТО стали власниками соціальної картки «Українці Разом!». Завдяки картці воїни отримали знижки на товари і послуги вже на понад 512 млн. грн. адресної допомоги. Це свідчить про ефективність і масштабність програми, аналогів якої в Україні не має. Ми вдячні представникам бізнесу, які розуміють свій громадський обов’язок і долучаються до наших ініціатив. Адже Українці Разом - це перемога України!

Здобутком  є соціальний проект «Ціна держави», до якої у 2018 році долучилася ГК Фокстрот спільно із ГО «Case Україна». У магазинах популярної мережі популяризували серед покупців калькулятор податків та роздавали конверти під фіскальний чек із інформацією про цю ініціативу.

- Покупці мережі «Фокстрот» вже обізнані про кількість податків, які українці в середньому сплачують до держбюджету. А ми у 11 звіті про стійкий розвиток повідомили, що й самі обраховуємо, куди йдуть корпоративні податки. - розповідає генеральний директор ГК Фокстрот Геннадій Виходцев. За підрахунками «Ціни держави»  податків підприємств компанії Фокстроту у розмірі 655 665 164 грн, сплачених у 2018 році, вистачить для 1 року навчання на бюджеті 18 тисяч студентів у вишах III-IV рівня акредитації. Або ці гроші можна витратити на 244 тисячі президентських стипендій. Вони можуть будуть виплачені 24 тисячам студентів ВНЗ. З розрахунку 10 виплат на рік у розмірі 2720 грн/місяць. Або ці гроші можна витратити на купівлю майже 300 карет швидкої допомоги типу В, повністю обладнаних обладнанням для порятунку людей.

«Важливим напрямком, над яким працюють всі офіційні постачальники та продавці техніки, є обізнаність споживачів про те, що фіскальний чек - це основний документ, який підтверджує факт придбання товару і дає покупцю можливість отримати гарантійне обслуговування та захистити свої права, - зазначив Сергій Гонтар, генеральний директор Philips в Україні. - Відповідальне ведення бізнесу, цивілізовані стосунки між виробником, продавцем і покупцем товарів сприяють розвитку ринку, а в кінцевому результаті - збільшенню добробуту громадян нашої держави».

Одночасно з освітніми проектами Група компаній Фокстрот бере участь в створенні моди на заняття спортом серед українців. У 2018 році ГК «Фокстрот» вкотре став генеральним партнером міжнародного турніру з бально-спортивних танців «Парад надій». Багаторічну підтримку Фокстротом Параду Надій оцінили стейкхолдери. «Важливо, що український бізнес інвестує у проекти соціальної відповідальності. Ми ж, зі свого боку,завжди раді інформаційно підтримати соціальні проекти й ініціативи, що популяризують спорт та культуру в Україні. Вдячні організаторам та усім партнерам, учасникам та спонсорам, адже завдяки їхнім зусиллям змагання успішно відбуваються вже не перший рік, щоразу залучаючи все більше любителів танців»,- каже PR-директорка UA: Суспільне мовлення Вікторія Сидоренко.

- Соціальна відповідальність бізнесу – це не лише світовий тренд, це позиція, без якої неможливий стійкий розвиток підприємства на ринку, - вважає  керівника відділу корпоративного маркетингу у Samsung Electronics Ukraine Company Віктор Степаненко. - Фокстрот вже 25 років працює на ринку України та демонструє прихильність до споживачів та захист їх прав, а також принциповість до якості товарів і послуг.

Довідка:

Торговельна мережа Фокстрот – найбільш розвинута в Україні мережа з роздрібного продажу електроніки та побутової техніки. Для розрахунку використовували кількість торговельних точок та обсяги комерційних операцій. Бренд Фокстрот розвивається в площині офлайн та онлайн торгівлі, тому позиціонується як омніканальній. В 2019 році Foxtrot відзначає 25 років роботи в Україні.

Станом на початок 2019 в родині Фокстрот налічується 162 магазини. Їх загальна торгова площа 153 тис. м кв. В Foxtrot можна завітати в 90 обласних, районних центрах України. Відвідуваність магазинів в 2018 році склала 27,8 млн осіб. Одночасно розвивається інтернет-магазин foxtrot.com.ua. За місяць його відвідує трафік близько 8 млн користувачів. Для всіх покупців  –  онлайн і офлайн  –  розроблена та працює програма лояльності «Фокс Клуб». На початок 2019 року кількість членів “Фокс Клуба” перевищила 8,2 млн. людей.

В 2018 році Бренд Фокстрот став першим серед галузевих роботодавців від ДФС України. Ту ж саму першу позицію бренду віддав журнал «Власть денег». Крім того, в 2019 році Foxtrot  очолив ТОП-5 ритейлерів за версією журналу «Бізнес», а також увійшов до ТОП-20 еко-брендів України від «Ділової столиці».

Група компаній «ФОКСТРОТ» розвиває наступны бренди: Фокстрот та «Техношара» (ритейл побутової та електронної техніки), часовий ритейл «Секунда», а також DEPO't Center і Fantasy Town (управління нерухомістю в ГК ФОКСТРОТ). Керівники ГК ФОКСТРОТ – Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.