Комерційний туризм стає одним з основних джерел прибутку для Вінниччини

Сьогодні індустрія туризму - це не просто білі кораблі під пурпуровими вітрилами насолод та комфорту, а, насамперед, "крутий" бізнес.

Приміром, на Вінниччині діє понад 60 організацій, що спеціалізуються на туризмі. Причому, не в класичному розумінні -- заради відпочинку - а в розумінні комерційному.

-- У наш час від багатьох можна почути, що туристи вивезли з України все, що тільки можна було, -- говорить директор генерального агентства з туризму Вінницької області, кандидат економічних наук Юрій Карягін. - З одного боку вони мають рацію. Але з іншого, погодьтеся, комерційні тури великою мірою пом'якшують соціальну напругу -- адже багато людей зараз роботи не мають, зарплатні не одержують. А жити якось треба... То хіба така можливість заробити не є підтримкою соціально незахищених? До того ж, "туристи-купці" ввезли в Україну велику кількість валюти і з цього треба лише радіти. От тільки держава наша не зуміла нею по-розумному скористатися. Для іноземних туристів Вінниччина також являє великий інтерес. Є тут що їм показати: історичні місця Тульчина, "Подільська Швейцарія" під Ладижином, Миколаївська церква у Вінниці і багато-багато іншого. А щоб все це приносило області валюту, агентство з туризму турбується про розвиток інфраструктури - транспорту, торгівлі, громадського харчування, лікарського обслуговування. Прокладено також "мости" до зарубіжних країн -- маємо ряд представництв у Голландії, Австралії, проходить обмін туристичними групами з Німеччиною, Польщею, Туреччиною. А це приносить до скарбниці десятки тисяч доларів.