МЕНЮ

Філателія і... Queen

Аліса ПОЛІЩУК, «День»
25 червня, 2020 - 10:13
На честь легендарної рок-групи випустили серію марок

Дизайн однієї з серій марок, випущених Royal Mail на честь групи Queen, днями був представлений до уваги ЗМІ. Музикознавці зазначають, коли тільки з’явилася на музичному небосхилі групи Queen світ уже «хворів» бітломанією, фанатів від бунтарів Rolling Stones і філософів Pink Floyd. Однак це не завадило «Квін» зловити хвилю і запалити свою зірку, феномен якої досі хвилює серця мільйонів меломанів світу. Збірник «A Night at the Opera» і композиція «Bohemian Rhapsody» тільки в одній Англії його продали більше 1 мільйона 200 тисяч копій, нагадує vmiremusiki. За англійськими стандартами це чотири «платинових» дисків. Хоча спочатку ніхто з критиків не вірив в успіх шестихвилинної рок-композиції, адже стандартна пісня звучала вдвічі менше. Поєднання фолку, року, опери і поп-музики забезпечило безсмертя «Богемської рапсодії». Підводячи підсумки тисячоліття, громадськість назвала цю композицію кращою піснею другого тисячоліття. Навіть кліп, знятий до неї, визнали найкращим за всі часи!

24 листопада 1991 року у групи Queen одночасно не стало серця і голосу — помер лідер гурту Фредді Мерк’юрі. Він заповів всі доходи від перевидання «Богемської рапсодії» благодійному фонду по боротьбі зі СНІДом. А через п’ять місяців музиканти організували концерт пам’яті Мерк’юрі, в якому виступили його друзі й колеги Джордж Майкл, Елтон Джон, Девід Боуї, Лайза Мінеллі та інші знаменитості...