Монополії на пасажира настає кінець

Днями івано-франківське приватне автопідприємство "Ференц і К°" випустило на два найлюдніші маршрути міста ("Мікрорайон "Каскад" - фірма "Крок" і "Трикотажна фабрика - вокзал") 7 новеньких комфортабельних мікроавтобусів марки "Пежо". Плата за проїзд становить усього 35 копійок, а 2 з 14 місць у салоні передбачені для безплатного перевезення дітей віком до 10 років включно, інвалідів з явними ознаками інвалідності та малоімущих.

Цікаво, що ринок пасажирських перевезень миттєво відреагував на появу конкурента. Зокрема, водії маршрутних РАФів одразу знизили свої ціни з 50 до 25-30 коп. У таксопарку і автобусному парку відбулися збори, скликані для того, щоб визначитися, як працювати в нових умовах.

Директор автобусного парку Василь Дубницький зажадав від міської влади термінового доведення до приватної фірми чітких графіків і маршрутів руху автомобілів, бо інакше вони "відбиватимуть" потенційних клієнтів. При цьому В. Дубницький наголосив, що нічого не має проти конкуренції і приватника, але все повинно відбуватися цивілізовано. Словом, "гра" повинна йти за однаковими правилами, бо інакше господарству залишиться перевозити одних пільговиків, яких налічується 43 (!) категорії.

"Зараз як звучить слово "приватник", то всі відразу падають на коліна", - так різко відізвався про нововведення директор тролейбусного парку Леонід Яковець і наголосив на тому, що громадський транспорт є стримуючим фактором для приватника щодо підвищення цін.

Між тим мешканці Івано-Франківська задоволені появою мікроавтобусів "Пежо", на які не треба довго очікувати і в чиїх салонах завжди просторо.

Монополії на пасажира настає кінець

Монополії на пасажира настає кінець

Днями івано-франківське приватне автопідприємство "Ференц і К°" випустило на два найлюдніші маршрути міста ("Мікрорайон "Каскад" - фірма "Крок" і "Трикотажна фабрика - вокзал") 7 новеньких комфортабельних мікроавтобусів марки "Пежо". Плата за проїзд становить усього 35 копійок, а 2 з 14 місць у салоні передбачені для безплатного перевезення дітей віком до 10 років включно, інвалідів з явними ознаками інвалідності та малоімущих.

Цікаво, що ринок пасажирських перевезень миттєво відреагував на появу конкурента. Зокрема, водії маршрутних РАФів одразу знизили свої ціни з 50 до 25-30 коп. У таксопарку і автобусному парку відбулися збори, скликані для того, щоб визначитися, як працювати в нових умовах.

Директор автобусного парку Василь Дубницький зажадав від міської влади термінового доведення до приватної фірми чітких графіків і маршрутів руху автомобілів, бо інакше вони "відбиватимуть" потенційних клієнтів. При цьому В. Дубницький наголосив, що нічого не має проти конкуренції і приватника, але все повинно відбуватися цивілізовано. Словом, "гра" повинна йти за однаковими правилами, бо інакше господарству залишиться перевозити одних пільговиків, яких налічується 43 (!) категорії.

"Зараз як звучить слово "приватник", то всі відразу падають на коліна", - так різко відізвався про нововведення директор тролейбусного парку Леонід Яковець і наголосив на тому, що громадський транспорт є стримуючим фактором для приватника щодо підвищення цін.

Між тим мешканці Івано-Франківська задоволені появою мікроавтобусів "Пежо", на які не треба довго очікувати і в чиїх салонах завжди просторо.