Антимонопольний комітет перевірить ціни на таксі у Києві під час локдауну

Антимонопольний комітет розпочав дослідження щодо цін на послуги таксі з запровадженням локдауну у Києві, коли вартість поїздки могла сягати тисячі та вище гривень. Про це повідомив голова Київського обласного територіального відділення АМКУ Олексій Хмельницький у Facebook.  За його словами, у зв’язку з обмеженням роботи транспорту у Києві вартість замовлення таксі в Києві зросла у два-три рази в перший день дії дії обмежень 5 квітня. «Про це свідчить інформація в популярних сервісах замовлення таксі, численні повідомлення в ЗМІ та скарги киян. Таких скарг до нашого відділення надійшло дуже багато», — написав Хмельницький.  Він додав, що особливо багато скарг надійшло щодо компаній зі значною часткою замовлень у Києві, а саме «Убер», «Болт» та «Уклон». «Тим більше, що ситуація може свідчити про наявність в діях перевізників та особливо організаторів таких перевезень можливих ознак порушення, передбаченого частиною третьою статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (антиконкурентні узгоджені дії суб’єктів господарювання) та/або частиною першою статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (зловживання монопольним (домінуючим) становищем)», — заявив він. Відтак Київське обласне територіальне відділення АМКУ розпочало дослідження щодо дотримання учасниками ринків надання послуг з перевезення пасажирів у м. Києві, а також організації таких перевезень у період посиленого карантину.

Антимонопольний комітет перевірить ціни на таксі у Києві під час локдауну

Антимонопольний комітет перевірить ціни на таксі у Києві під час локдауну

Антимонопольний комітет розпочав дослідження щодо цін на послуги таксі з запровадженням локдауну у Києві, коли вартість поїздки могла сягати тисячі та вище гривень. Про це повідомив голова Київського обласного територіального відділення АМКУ Олексій Хмельницький у Facebook.  За його словами, у зв’язку з обмеженням роботи транспорту у Києві вартість замовлення таксі в Києві зросла у два-три рази в перший день дії дії обмежень 5 квітня. «Про це свідчить інформація в популярних сервісах замовлення таксі, численні повідомлення в ЗМІ та скарги киян. Таких скарг до нашого відділення надійшло дуже багато», — написав Хмельницький.  Він додав, що особливо багато скарг надійшло щодо компаній зі значною часткою замовлень у Києві, а саме «Убер», «Болт» та «Уклон». «Тим більше, що ситуація може свідчити про наявність в діях перевізників та особливо організаторів таких перевезень можливих ознак порушення, передбаченого частиною третьою статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (антиконкурентні узгоджені дії суб’єктів господарювання) та/або частиною першою статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (зловживання монопольним (домінуючим) становищем)», — заявив він. Відтак Київське обласне територіальне відділення АМКУ розпочало дослідження щодо дотримання учасниками ринків надання послуг з перевезення пасажирів у м. Києві, а також організації таких перевезень у період посиленого карантину.