МЕНЮ

Для перевірки декларацій

15 листопада, 2019 - 11:38
Міністерство юстиції та НАЗК започатковують обмін інформацією із реєстрів

Міністерство юстиції України та Національне агентство з питань запобігання корупції затвердили порядок автоматизованого доступу Системи логічного та арифметичного контролю декларацій до 3-х державних реєстрів Мін’юсту: Спадкового реєстру, Єдиного реєстру довіреностей і Реєстру актів цивільного стану, повідомляє minjust.gov.ua.

«Разом з проєктом USAID та UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» було досягнуто домовленість щодо розробки сервісів обміну інформацією про запровадження інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, держателем якого є НАЗК, та Єдиним реєстром довіреностей, Спадковим реєстром, Державним реєстром актів цивільного стану громадян. Це дозволить НАЗК здійснювати перевірку декларації в автоматичному режимі», — повідомив міністр юстиції Денис Малюська.

У реєстрах Мін’юсту міститься великий обсяг важливої під час перевірки декларацій інформації. Завдяки запровадженню інформаційної взаємодії між двома відомствами НАЗК отримає доступ до усіх 16 реєстрів і баз даних, необхідних для перевірки декларацій в автоматизованому режимі.

Наразі ДП «НАІС» проводяться технічні роботи з підключення НАЗК до 3-х реєстрів Мін’юсту. Також ДП «НАІС» вживаються необхідні технічні заходи щодо запровадження електронної інформаційної взаємодії між зазначеними реєстрами через Систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, яка отримала назву «Трембіта».

«Завдяки налагодженню такої інформаційної взаємодії внесення недостовірних відомостей у декларації стане неможливим, а корупційні ризики будуть зведені до нуля», — наголосив Денис Малюська.