МЕНЮ

1161 незаконний рекламний засіб

7 травня, 2019 - 19:35
демонтовано протягом квітня у столиці

За квітень місяць у столиці демонтовано 1161 незаконний рекламний засіб (РЗ), серед яких 720 одиниць демонтували їхні власники, повідомляє kyivcity.gov.ua.

Так, демонтовано наступні типи РЗ у кількості: банер — 322; вивіска — 270; електронне табло — 8; конструкція на даху — 17; кронштейн — 107; встановлений окремо лайтпостер — 7; лайтпостер на фасаді — 1; прапор, прапорець — 6; телевізійний екран на фасаді — 1; тимчасова виносна спеціальна конструкція — 108; встановлена окремо тумба — 49; холдер — 91; щит на фасаді — 12; встановлений окремо щит — 161.

Упродовж 2018 року в Києві було демонтовано 16 805 рекламних конструкцій. За березень місяць у столиці демонтовано 1604 незаконних рекламних засоби.

Реформа у сфері розміщення реклами впроваджується завдяки Правилам розміщення рекламних засобів у м. Києві. Правила розміщення рекламних засобів ґрунтуються на п’яти принципах: безпека, комфорт, естетичність, законність та доступність, ідеться в повідомленні на офіційному порталі Києва. Крім того, щоби унеможливити розміщення наземних РЗ у хаотичному порядку, визначені конкретні місця — крапки для їхнього монтажу, заборонено низку типів РЗ на кшталт перетяжок-транспарантів, холдерів, штендерів тощо.

Правила уточнюють дозволені й заборонені формати конструкцій та їхні розміри. Велика увага приділена безпеці пішоходів і водіїв: рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху й перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації транспортних засобів. У розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід з відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими (білбордами).

Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням. Також на сайті комунального підприємства можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції й долучитися до проекту «Я — інспектор».