Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

«Наслідки можуть відчуватися впродовж подальших десятиліть»

Третина дітей у світі не змогла перейти на дистанційну освіту — ЮНІСЕФ
28 серпня, 11:07

Щонайменше третина дітей у світі на тлі масового переходу через коронавірус COVID-19 на дистанційну освіту не змогла долучитися до нової освітньої системи, повідомляє агентство Associated Press із посиланням на дані Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), передає Інтерфакс-Україна.

При цьому, за інформацією ЮНІСЕФ, у розпал режимів ізоляції, що впроваджувалися в різних країнах з метою стримування пандемії, приблизно 1,5 млрд дітей стикнулися із закриттям шкіл. «У щонайменше 463 млн дітей, чиї школи закрили через COVID-19, не було дистанційної освіти», — заявила виконавчий директор ЮНІСЕФ Генрієтта Х.Форе. «Наслідки цього можуть відчуватися в економіках і суспільствах упродовж подальших десятиліть», — наголосила вона.

Згідно з доповіддю ЮНІСЕФ, найгірше дистанційна освіта була налагоджена в країнах Африки на південь від Сахари, в бідних домогосподарствах і сільській місцевості. У Південній Азії труднощі з освітнім процесом виникли щонайменше в 147 млн дітей. Також у Дитячому фонді зазначили, що, ймовірно, труднощі з освітою найбільше позначаються на наймолодших школярах.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати