KYIV MEDIA WEEK Special та Посольство Канади в Україні презентують зірковий inspiration talk "VFX та анімація в Канаді. Можливості для копродукції"

KMW Special та USAID презентують дискусію "Контент, що змінює світ. Історії успіху та перспективи української аудіовізуальної індустрії"

15 вересня | 17:40 – 18:30
Сайт: https://kyivmediaweek2020.com/
Участь в онлайн форумі – безкоштовна
Реєстрація: https://kyivmediaweek2020.com/ua/registration
Завантажити текст пресрелізу та зображення за лінком https://bit.ly/3hZUyKe

 

15 вересня в рамках KYIV MEDIA WEEK Special відбудеться панельна дискусія «Контент, що змінює світ. Історії успіху та перспективи української аудіовізуальної індустрії», яка виконується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Україні лише 29 років. А українську контент-індустрію можна порівняти з підлітком, який шляхом проб та помилок шукає своє місце під сонцем. Тривалий час виробничий сектор країни був зосереджений лише на проєктах, що забезпечують дохід, або на тих, що можуть принести творцям швидку славу та визнання. А як щодо справді глибокого змісту? 

Нам пощастило стати свідками нещодавнього росту українського ринку телебачення і кіно та настільки довгоочікуваного розуміння того, що соціально важливий контент може працювати як комерційний, і навпаки. 

15 вересня про свій унікальний досвід розкажуть представники українських проєктів, які були першопрохідцями у цій галузі. Їх сміливість було винагороджено помітним успіхом у глядачів, увагою громадськості до порушених тем, а також високими рейтингами: Олена Канішевська, Директорка департаменту виробництва телевізійних програм на каналі «Україна» (т/с «Відважні»), Олексій Гладушевський, Креативний продюсер Starlight Originals Content (т/с «Перші ластівки», Новий канал), Наталка Ворожбит, Сценаристка (т/с «Спіймати Кайдаша», СТБ), Оксана Петришин, Генеральний продюсер телеканалу ТЕТ (т/с «Євродиректор»). Модераторуватиме розмову Віра Костенко-Кузнєцова, Керівник медіа напрямку Ukraine Confidence Building Initiative.

Напередодні KMW Special, 14 вересня, відбудеться KYIV MEDIA WEEK Global Marathon за підтримки Українського культурного фонду. Форум представить ексклюзивну аналітику найбільших медіаринків від Азії до Південної Америки від провідних міжнародних агентств та медіаплатформ: The WIT, K7 Media, C21 Media, Ampere Analysis, Prensario International,Glance; найсвіжіші дослідження українського аудіовізуального сектору від Media Business Reports; прямі включення авторитетних експертів з різних куточків світу, inspiration talks від зірок індустрії. Участь в обидвох заходах – безкоштовна. Більше  дізнайтесь на сайті https://kyivmediaweek2020.com/

Усі зареєстровані глядачі KMW у жовтні отримають White Paper – пост-огляд документ, у якому буде зібрано найцікавішу інформацію, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для KMW.

KYIV MEDIA WEEK організовує компанія MRM.

Media Business Reports (MBR) є головним інформаційно-аналітичним партнером KYIV MEDIA WEEK та платформою онлайн-трансляції форуму.

Генеральний партнер KMW Канал «Україна».

__________________________________

Довідково:

Міжнародний форум KYIV MEDIA WEEK (далі – KMW) – найбільший медіафорум Центральної та Східної Європи, головна медійна подія в Україні, що об’єднує міжнародний ринок контенту та ряд ексклюзивних B2B заходів. KMW проводиться щорічно в Києві з 2011 року і є платформою для продуктивного спілкування ключових гравців медіабізнесу країн нашого регіону з колегами та партнерами з усього світу: щороку KMW збирає учасників з більш ніж 35 країн світу. У 2020-му році форум відбудеться в онлайн форматі у зв’язку із карантинними обмеженнями. 

Сайт: kyivmediaweek2020.com

Facebook: https://www.facebook.com/kyivmediaweek/

Media Resources Management – перша в Україні консалтингова компанія, яка з 2005 року надає комплексні послуги у сфері аудіовізуальної індустрії та медіа, дотримуючись найвищих світових стандартів. Сфери компетенції MRM: управління медіапроєктами, комплексний консалтинг в медіагалузі, маркетингові дослідження, медійна бізнес-аналітика, фандрайзинг, GR, інформаційно-аналітична періодика, організація міжнародних заходів, комплексний супровід для виходу на міжнародний ринок, галузеві ЗМІ, публікація спеціалізованої професійної літератури, освітні проєкти, B2B івент-менеджмент, розвиток теле- і кіноіндустрії в Україні та країнах СНД, а також представництво інтересів локального медіаринку на міжнародному рівні.

Cайт: mrm.ua

Facebook: https://www.facebook.com/mediaresourcesmanagement/

Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) виконує провідну роль у здійсненні заходів з міжнародного розвитку та допомоги у надзвичайних ситуаціях на основі партнерських стосунків і надання ресурсів, які рятують людські життя, знижують рівень бідності та зміцнюють механізми демократичного врядування, допомагаючи долати гуманітарні кризи та ставати на шлях самостійного розвитку.

Сайт: https://www.usaid.gov/ukraine

Facebook: https://www.facebook.com/USAIDUkraine/

Телеканал «Україна» – Генеральний партнер KYIV MEDIA WEEK Global Marathon «Україна» – провідний національний телеканал країни. За підсумками 2019 року посідає 1 місце в рейтингу загальнонаціональних каналів за основними аудиторіями. За аудиторією 18-54 (50 тис.+) середня частка (shr, %) каналу «Україна» у 2019 році становила 11%, рейтинг (rat, %) – 1,37%. В ефірі телеканалу представлені різні жанри телевізійного контенту: інформаційні програми, соціальні ток-шоу, серіали, розважальні проєкти, футбольні трансляції. Канал успішно розвиває міжнародну дистрибуцію контенту: його програми і серіали сьогодні доступні на понад 100 територіях.

Cайт: https://kanalukraina.tv/

Facebook: https://www.facebook.com/kanalukraina/

Канал «Еспресо» – головний інформаційний партнер KYIV MEDIA WEEK 2020 – український інформаційний медійний бренд, який включає в себе телеканал, портал та інноваційний мобільний додаток. «Еспресо» розповідає новини, які стосуються України та українців, допомагає розібратися в подіях із точки зору інтересів цілісної країни. Аудиторія «Еспресо» складає від 12 до 14 млн. Еспресо – український погляд на світ!

Сайт: https://espreso.tv/

Facebook:https://www.facebook.com/espreso.tv/