Безпечне консультування

У багатьох країнах безконтактну взаємодію з пацієнтами, хворими на COVID-19, забезпечують роботи

Ще в лютому цього року, коли більшість населення нашої планети ще не уявляла, якого масштабу набуде пандемія і які випробування й обмеження через це на них чекає, експерти й науковці зазначали, що робототехнічна медицина може бути зброєю, необхідною світові для боротьби з коронавірусом. «Телемедицина відіграє ключову роль, — ішлося в матеріалі www.cnbc.com, —  Під час взаємодії з пацієнтами з коронавірусом та в більш широкому спілкуванні під час кризи використовуються робототехнічні пристрої та технології камер від таких компаній, як InTouch Health та Zoom Video Communications».

Крім того, чимало національних компаній різних країн стимулювали власні розробки в цьому напрямку. Наприклад команда з інженерного факультету Університету Санто-Томас (UST), що у Філіппінах, створила власного робота Logistic Indoor Service Assistant (LISA), покликаного мінімізувати прямий контакт між медиками та пацієнтами, які страждають на коронавірусну хворобу. Серед його переваг називають простоту в користуванні і відносно невисоку вартість. Такий пристрій дозволяє перевати ліки та спілкуватися з пацієнтами без безпосереднього контакту з ними. А наприклад створений вченими Міжнародного ісламського університету в Малайзії «Medibot» — це робот заввишки 1,5 метра, який не тільки допомагає віддалено спілкуватися, а й оснащений пристроєм для дистанційного вимірювання температури пацієнтів.

Багато інших країн також застосовують роботів у боротьбі з COVID-19, це зокрема і Таїланд, і Індія, Туніс, Мексика, Німеччина та США. На фото: медичний працівник використовує робота для проведення консультацій з пацієнтами, які страждають на коронавірусну хворобу (COVID-19), у лікарні NOVA в Монтерреї, Мексика.