#стою_за_освіту

Учителі фізкультури привертають увагу до власних проєктів

Уже другий місяць в різних куточках України вчителі фізкультури стають в планку в межах челенджу #стою_за_

освіту на підтримку своїх краудфандингових проєктів Re.Active. Це всеукраїнський освітній проєкт, що має на меті перезавантажити уроки фізичної культури в українських школах. Ініціатори, а це спортивний рух Олександра Педана «JuniorZ» та краудфандингова платформа GoFundEd, прагнуть змінити методики викладання з урахуванням індивідуальних потреб учнів та інновацій.

Закликаємо долучитися до челенджу #стою_за_освіту, мета якого привернути увагу суспільства до потреби розвивати уроки фізкультури в українських школах та підтримати вчителів, які вперше розробили освітні проекти (ознайомитися з ними можна за посиланням https://gof.org.ua/campaigns/) і зараз прозоро залучають кошти через краудфандинг. Учасники челенджу підтримують будь-який проєкт учасників Re.Active на платформі GoFundEd, знімають відео, як вони стоять у планці (мінімум 30 секунд), публікують його з хештегом #стою_за_освіту та передають челендж 3 своїм друзям \ знайомим, закликаючи підтримати освітні проєкти на платформі.

«Ми багато говоримо про освітні зміни, нові підходи у рамках школи як самостійної організації чи окремих напрямів роботи з учнями, але чомусь уникаємо розмов про фізкультуру. У багатьох уроки фізичного виховання асоціюються з нормативами та бігом по колу. Проєкт Re.Active повертає нас у сучасність і показує, що в Україні є багато ініціативних вчителів фізкультури, готових впроваджувати нові підходи, рівноправно залучаючи і хлопців, і дівчат до спорту. Саме тому вони потребують підтримки! Постом у соцмережах чи донейтом на платформі ви можете вплинути не тільки на уроки фізкультури в одній конкретній школі, але й змінити стереотипне ставлення суспільства до фізкультури в цілому й стати прикладом для інших», — стверджує керівниця платформи GoFundEd, Олександра Пєтушкова.

Поліна ГОЧ, комунікаційна менеджерка платформи GoF

#стою_за_освіту

#стою_за_освіту

Учителі фізкультури привертають увагу до власних проєктів

Уже другий місяць в різних куточках України вчителі фізкультури стають в планку в межах челенджу #стою_за_

освіту на підтримку своїх краудфандингових проєктів Re.Active. Це всеукраїнський освітній проєкт, що має на меті перезавантажити уроки фізичної культури в українських школах. Ініціатори, а це спортивний рух Олександра Педана «JuniorZ» та краудфандингова платформа GoFundEd, прагнуть змінити методики викладання з урахуванням індивідуальних потреб учнів та інновацій.

Закликаємо долучитися до челенджу #стою_за_освіту, мета якого привернути увагу суспільства до потреби розвивати уроки фізкультури в українських школах та підтримати вчителів, які вперше розробили освітні проекти (ознайомитися з ними можна за посиланням https://gof.org.ua/campaigns/) і зараз прозоро залучають кошти через краудфандинг. Учасники челенджу підтримують будь-який проєкт учасників Re.Active на платформі GoFundEd, знімають відео, як вони стоять у планці (мінімум 30 секунд), публікують його з хештегом #стою_за_освіту та передають челендж 3 своїм друзям \ знайомим, закликаючи підтримати освітні проєкти на платформі.

«Ми багато говоримо про освітні зміни, нові підходи у рамках школи як самостійної організації чи окремих напрямів роботи з учнями, але чомусь уникаємо розмов про фізкультуру. У багатьох уроки фізичного виховання асоціюються з нормативами та бігом по колу. Проєкт Re.Active повертає нас у сучасність і показує, що в Україні є багато ініціативних вчителів фізкультури, готових впроваджувати нові підходи, рівноправно залучаючи і хлопців, і дівчат до спорту. Саме тому вони потребують підтримки! Постом у соцмережах чи донейтом на платформі ви можете вплинути не тільки на уроки фізкультури в одній конкретній школі, але й змінити стереотипне ставлення суспільства до фізкультури в цілому й стати прикладом для інших», — стверджує керівниця платформи GoFundEd, Олександра Пєтушкова.

Поліна ГОЧ, комунікаційна менеджерка платформи GoF